Accept digital payments

Nexi SoftPOS
Aplikacija

Nexi SoftPOS - rješenje koje već imate u rukama!

Nexi SoftPOS aplikacija omogućuje:

  • Obročnu otplatu za kartice izdavatelja PBZ Grupe
  • Slanje slipa klijentu digitalnim putem (SMS, e-mail, WhatsApp ili Viber)
  • Online pregled transakcija unutar aplikacije

Nexi SoftPOS aplikacija jednostavno je i brzo rješenje za koje nije potrebna dodatna tehnička oprema.

Android aplikacija koja pretvara vaš pametni uređaj u POS terminal!

Fleksibilno rješenje za naplatu proizvoda ili usluga bez dodatne tehničke opreme

Molimo ispunite sva označena polja u formi i mi ćemo vam se povratno javiti.

Ova je stranica zaštićena reCAPTCHA-om i primjenjuju se Googleova Pravila o privatnosti i Uvjeti pružanja usluge.

Sva polja su obavezna. 

Hvala vam!

Uskoro ćemo vas kontaktirati.

 

Žao nam je. Nešto nije išlo.

Molimo pokušajte ponovo kasnije

RRF

BEZ DODATNE OPREME

Sve što je potrebno već imate u rukama.

Fill the form

NAPLATA U POKRETU

Idealno za mobilna i dinamična poslovanja.

Approval

BEZ DODATNIH TROŠKOVA

Korištenje aplikacije je potpuno besplatno.

Fill the form

BRZO I POUZDANO

Proces plaćanja siguran je i gotov u svega nekoliko sekundi.

Nexi SoftPOS omogućava prihvat najvećih kartičnih brandova i digitalnih novčanika

visa, mastercard, google pay, apple pay

Često postavljena pitanja

OPĆENITA PITANJA

Na koji način mogu koristiti Nexi SoftPOS aplikaciju?

Za korištenje aplikacije potrebno je prethodno potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica. Ako već imate sklopljen Ugovor, javite nam se kako bismo Vam dostavili pristupne podatke za instalaciju i aktivaciju aplikacije.

Kontakt e-mail adresa je: prodaja@pbzcard.hr

Postoje li Android uređaji koji ne podržavaju aplikaciju?

Da bi Android uređaj podržavao aplikaciju, mora ispunjavati tehničke preduvjete:

  • Android operacijski sustav verzija 10 ili više
  • 64- bitni Android operacijski sustav
  • 64-bitna arhitektura uređaja
  • podržane Google Mobile Services 
  • prisutnost NFC-a na uređaju.

Gdje mogu saznati koju verziju operacijskog sustava koristi moj uređaj? Ima li moj uređaj NFC antenu?

Informacije vezane za verziju operacijskog sustava i opremljenost NFC antenom mogu se pronaći u Postavkama (eng. Settings) mobitela. Točna lokacija ovih informacija ovisi o vrsti uređaja.

Koje platne kartice prihvaća aplikacija?

Aplikacija omogućava prihvaćanje beskontaktnih plaćanja Visa, Mastercard i Maestro karticama, kao i plaćanje putem digitalnih novčanika (npr. Apple Pay i Google Pay).

Je li aplikacija sigurna?

Aplikacija zadovoljava sve sigurnosne standarde globalnih platnih sustava.

Zašto je potrebno prihvatiti sve dozvole za korištenje datoteka i medija te slanje obavijesti i SMS-ova?

Prihvaćanje svih potrebnih dozvola potrebno je za nesmetan rad aplikacije sa svim njenim funkcionalnostima.

Je li aplikacija povezana s određenim brojem mobitela?

Nexi SoftPOS aplikacija nije povezana s brojem mobitela, te se može koristiti na bilo kojem Android uređaju koji ispunjava tehničke preduvjete.

Mijenjam mobilni uređaj. Kako mogu aktivirati aplikaciju na novom uređaju?

Na novom uređaju instalirajte aplikaciju i unesite Identifikacijski kod koji ste zaprimili na e-mail adresu koju ste nam dostavili prilikom ugovaranja usluge. Nakon toga, unesite kod za oporavak, čime se ponovno pokreće aktivacijski proces u kojem ćete zaprimiti SMS poruku s aktivacijskim kodom, te zatim toga kreirajte vlastiti PIN i kod za oporavak.

Ako ne možete pronaći Vaš Identifikacijski kod, u već aktiviranoj aplikaciji odaberite opciju „Zaboravljen PIN?“ nakon čega će se prikazati ekran s Vašim Identifikacijskim kodom.

Imam instaliranu aplikaciju na jednom mobilnom uređaju, ali je želim i na drugom. Što trebam napraviti?

Molimo javite se na broj telefona 01/6124 - 499 ili e-mail adresu: prodaja@pbzcard.hr

Ne želim više koristiti aplikaciju. Kako mogu deaktivirati aplikaciju i raskinuti Ugovor?

Odgovor: Za deaktivaciju i/ili raskid Ugovora javite se na broj telefona 01/6124-499 ili e-mail adresu prodaja@pbzcard.hr

PITANJA O AKTIVACIJI APLIKACIJE

Ne mogu pronaći aplikaciju u Google Play trgovini. Što trebam učiniti?

U ovom slučaju Vaš mobilni uređaj ne ispunjava tehničke preduvjete potrebne za instalaciju aplikacije. Trebate imati Android verziju 10 ili viši operativni sustav te instaliranu 64-bitnu verziju Android OS-a. Ostale tehničke preduvjete možete provjeriti ovdje.

Sklopio/la sam Ugovor za korištenje Nexi SoftPOS aplikacije, ali nisam zaprimio/la e-mail s identifikacijskom kodom?

Molimo provjerite svoj e-mail sandučić  i pretinac neželjene pošte (Spam/Junk) te imate li poruku pristiglu s e-mail adrese NexiSoftPOS@nexigroup.com. Ako poruku niste zaprimili, molimo Vas da se javite na broj telefona 01/6124-277 ili e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Ne uspijevam se registrirati. Što trebam napraviti?

Molimo Vas da provjerite jeste li ažurirali operativni sustav. Ako je sustav spreman, pokrenite postupak ažuriranja.

Također, provjerite je li aplikacija ažurirana. Možete je pronaći na listi aplikacija pod nazivom Nexi SoftPOS.

Pobrinite se da imate ugašen takozvani “razvojni način” (devoleper mode) kojeg možete pronaći pod Postavke→Sustav→Razvojne postavke.

Ako ste sve gore navedeno provjerili, izbrišite aplikaciju s mobilnog uređaja te je ponovno preuzmite i instalirajte.

Aplikacija je instalirana na mobilnom uređaju. Kako je mogu aktivirati?

Unesite Identifikacijski kod (16 znakova) koji Vam je dostavljen na e-mail adresu koju ste naveli prilikom ugovaranja usluge i zatim slijedite upute na ekranu.

Nisam dobio/la SMS s aktivacijskim kodom. Što trebam napraviti?

SMS poruka s aktivacijskim kodom stići će nakon upisa Identifikacijskog koda, na broj mobitela kojeg ste naveli pri ugovaranju usluge.

Ako niste zaprimili SMS s aktivacijskim kodom, molimo da na ekranu za upis aktivacijskog koda kliknete na link „Ponovno pošalji SMS“.

Moguće je poslati maksimalno tri SMS poruke, nakon čega je nužan poziv 7Pay tehničkoj podršci.

PITANJA O KORIŠTENJU APLIKACIJE

Zaboravio/la sam PIN za ulazak u aplikaciju. Što trebam napraviti?

PIN za ulazak u aplikaciju možete ponovno postaviti procesom reaktivacije. Na ekranu za unos PIN-a odaberite opciju „Zaboravljen PIN?“ te unesite Vaš kod za oporavak. Nakon unosa koda za oporavak, ponovno se pokreće aktivacijski proces u kojem zaprimate SMS poruku s aktivacijskim kodom, a zatim kreirate vlastiti PIN i kod za oporavak.

Zaboravio/la sam kod za oporavak? Što trebam napraviti?

Kod za oporavak je podatak koji ste samostalno kreirali i koji služi za oporavak aplikacije. Ako ste ga zaboravili, molimo kontaktirajte 7Pay tehničku podršku.

Zaboravio/la sam identifikacijski kod? Što trebam napraviti?

Ako se zaboravili identifikacijski kod, možete ga pronaći u aktivacijskom mailu kojeg smo Vam dostavili nakon ugovaranja.

U slučaju da ne možete pronaći aktivacijski mail i imate već aktiviranu aplikaciju  na uređaju, u već aktiviranoj aplikaciji odaberite opciju „Zaboravljen PIN?“ nakon čega će se prikazati ekran s Vašim identifikacijskim kodom.

Ako ste zaboravili Identifikacijski kod i nemate već aktiviranu aplikaciju, kontaktirajte 7Pay tehničku podršku.

Gdje trebam prisloniti karticu/mobitel/sat kako bi ih aplikacija uspješno očitala?

Sa stražnje strane, oko sredine mobitela (ne ruba). Postavite karticu/mobitel/sat što je bliže moguće mobitelu i držite dok se plaćanje ne provede. Ako mobitel ne može prihvatiti karticu ili pametni uređaj izvadite ih iz novčanika ili zaštitne maske.

Koliko dugo treba držati karticu/mobitel/sat prislonjen na mobitel?

Karticu/mobitel/sat držite prislonjenim sve do zvučnog signala.

Zašto kupac ne treba uvijek unositi PIN ?

Aplikacija će tražiti unos PIN-a ovisno o postavkama kartice.

Kako mogu otkazati transakciju?

Transakciju je moguće otkazati isključivo u tijeku provođenja transakcije pritiskom opcije „Otkaži“.

Kako mogu provesti transakciju na rate?

Transakciju na rate moguće je provesti ako imate sklopljen Ugovor o prihvaćanju kartica putem obročne otplate za Premium Visa kartice izdavatelja PBZ Card i Visa Inspire kartice tekućeg računa Privredne banke Zagreb d.d.

Prilikom unosa iznosa transakcije automatski će se prikazati ekran za unos broja rata.

U slučaju da se ekran za unos broja rata ne prikazuje, molimo javite se na broj telefona 01/6124-277 ili putem e-maila info.prodajnamjesta@nexigroup.com kako bismo provjerili imate li sklopljen Ugovor za prihvaćanje kartica putem obročne otplate.

Gdje mogu provjeriti je li plaćanje uspješno provedeno?

Sve transakcije provedene u posljednjih šest mjeseci dostupne su Vam u izborniku „Transakcije“ ili putem naše online usluge Nexi Business Account na našoj internetskoj stranici.

Kako mogu stornirati transakciju?

Storno transakcije moguće je provesti odabirom transakcije koju želite stornirati i pritiskom na tipku „Storno“. Stornirati se može bilo koja transakcija u tekućem danu.

Gdje mogu pronaći potvrde o plaćanju?

Potvrde o plaćanju automatski šaljemo nakon svake provedene transakcije na Vašu prijavljenu e-mail adresu.

Kupac ima reklamaciju vezano uz kupovinu. Kako mogu provesti povrat transakcije?

Za povrat transakcije molimo kontaktirajte nas na broj telefona 01/6124-277.

AŽURIRANJE MATIČNIH PODATAKA

Kako mogu izmijeniti svoje podatke koji se prikazuju u aplikaciji?

Molimo kontaktirajte nas na e-mail info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Upute za korištenje