Rješenja za online prodaju
Iskoristite našu uslugu i svojim kupcima pružite jednostavnije plaćanje vaših usluga i proizvoda — karticama putem interneta.
Omogućavamo brzo i sigurno prihvaćanje i autorizaciju kreditnih kartica, a niže pročitajte što sve to točno obuhvaća.
- Jednokratno plaćanje za sve kreditne i debitne American Express, Mastercard, VISA, Maestro kartice iz cijelog svijeta
- Obročno plaćanje beskamatno za kupce, 2-36 obroka, za sve Premium Visa kartice PBZ Carda d.o.o., sve Visa Inspire kartice izdane od Privredne banke Zagreb d.d.
- Posebni modeli prihvata: virtualni POS, Reccuring plaćanja, Payment plan, Card on File plaćanja, In App plaćanja, Pay by Link, Pay by Offer i dr.*
- Posebne integracije sustava: integracija prihvata s CRM sustavima partnera (hoteli, agencije, trgovački lanci), stalni/trajni nalozi (izravna terećenja), tokenizacija i integracija s globalnim booking sustavima i dr.*
* Posebni modeli prihvata i integracije razmatraju se odvojeno za svaki pojedini slučaj i primjenjuju samo uz prethodnu suglasnost Nexi Croatia.
Sigurnost
3D SECURE PROGRAM
MASTERCARD CHECK ID
VISA SECURE
Preduvjeti suradnje
Za internet prodajno mjesto potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:
- biti pravna osoba, trgovačko društvo ili fizička osoba (obrt) registriran za djelatnost koju obavlja u RH
- imati aktivne internet stranice (webshop) preko koji će vršiti online prihvat kreditnih kartica.
Internet prodajno mjesto na stranicama svog internetskog prodajnog mjesta (web-shopa) mora imati osigurane sljedeće podatke kao ovlašteno internet prodajno mjesto Nexi Croatia:
Proces ugovaranja
Kako biste koristili uslugu prihvaćanja American Express®, Mastercard®, Maestro® i Visa kartica potrebno je s Nexi Croatia potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica.
① Potrebna dokumentacija
Uz Ugovor, potrebno je pripremiti kopije dodatne dokumentacije
- Za tvrtke
- presliku izvatka iz Sudskog registra trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj ne stariju od 3 (tri) mjeseca,
- potpisni karton, odnosno dokument iz kojeg se nedvojbeno može potvrditi transakcijski račun (IBAN) pravne i ovlaštene osobe na koju glasi račun,
- presliku obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u,
- Ažurni osnivački akt društva
- popunjen, potpisan i ovjeren Upitnik za poslovne subjekte (prihvat kartica –KYC obrazac)
- dokumentaciju na temelju koje Nexi Croatia može utvrditi vlasničku strukturu klijenta
- Preslika identifikacijeske isprave zakonskog zastupnika I krajnjeg stvarnog vlasnika (ukoliko se zatraži)
- Za obrte
- obrtnica/izvadak iz središnjeg obrtnog registra
- JMBG/OIB vlasnika obrta
- ugovor o otvorenom žiro računu.
② Kontakt Providera
Prije potpisa Ugovora, trebate odabrati i ugovoriti jednog od Payment Service Providera s kojima Nexi Croatia ima suradnju za pružatelja usluge Payment gatewaya.
1) potpuno ispunjen Upitnik za poslovnog subjekta
2) preslika identifikacijske isprave obrtnika
- Bizzon (Bizzon d.o.o.)
- Corvus Pay (Corvus Pay d.o.o.)
- ePay (Globaldizajn d.o.o.)
- mCheckout (mStart plus d.o.o.)
- MTN.PasyMaster (Sistrum d.o.o.)
- PayWay (Hrvatski telekom d.d.)
- WebPay (MonriPayments d.o.o.)
- WSPay (Web Studio d.o.o.)
③ Potpis ugovora s Nexi Croatia
Proces ugovaranja prihvata kartica odnosno potpisivanja ugovora o prihvatu platnih transakcija na temelju kartica od strane Nexi Croatia započinje u trenutku kada provider (IPGP) kojeg ste izabrali pošalje u Nexi Croatia link na testnu stranicu web shopa s pripadajućim podacima.
Mi potom provjeravavamo jesu li svi neophodni sadržaji navedeni na stranici te se pristupa potpisivanju Ugovora.
Po potpisanom Ugovoru, Ugovor se unosi u poslovni sustav Nexi Croatia i vašem se odabranom provideru (IPGP) šalju parametri za aktivaciju webshopa.