In store payments acceptance solutions

Ugovaranje prihvaćanja kartica u e-trgovini

Rješenja za online prodaju

Ugovaranjem prihvata kartičnog plaćanja s Nexi Croatia Vašim kupcima omogućujete:
  • Jednokratno plaćanje kreditnim i debitnim karticama svih velikih platnih sustava (Visa, MasterCard, Maestro, American Express)
  • Mogućnost beskamatnog obročnog plaćanja u 2-36 obroka za sve Premium Visa kartice PBZ Carda d.o.o. i sve Visa Inspire kartice Privredne banke Zagreb d.d.
  • Potpunu sigurnost kupnje u vašoj trgovini

Mi Vam omogućujemo:

  • Poslovna izvješća o transakcijama i uplatama putem besplatne online Business Account usluge
  • Mogućnost kompenzacije troška poslovnih kartica PBZ Carda iz prometa prodajnog mjesta
Soluzioni e-commerce

 

Sigurnost 

3D Secure program

3D SECURE PROGRAM

Mastercard Check ID

MASTERCARD CHECK ID

Visa Secure

VISA SECURE

Safe Key

SAFE KEY


 

Preduvjeti suradnje 

Za internet prodajno mjesto potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:

  • biti pravna osoba, trgovačko društvo ili fizička osoba (obrt) registriran za djelatnost koju obavlja u RH
  • imati aktivne internet stranice (webshop) preko koji će vršiti online prihvat kreditnih kartica
  • sigurnosne značajke na web shopu (min TLS 1.1 ili 1.2 enkripcija plus sigurnosni certifikat, podrška i 3D Secure)

Internet prodajno mjesto na stranicama svog internetskog prodajnog mjesta (webshopa) mora imati osigurane sljedeće podatke kao ovlašteno internet prodajno mjesto Nexi Croatia:

  • točan opis ponuđenih roba i usluga, cijenu i valutu transakcije
  • podatke o Društvu i podatke o načinu kontakta namijenjene korisnicima koji žele dodatne obavijesti ili za slučaj reklamacije (naziv Društva, adresu, broj telefona i e-mail adresu)
  • uvjete otkaza narudžbe ili rezervacije
  • uvjete reklamacija - plaćanja, naknade, povrat novaca i/ili robe
  • opis načina dostave, rokova i troškova dostave
  • opis načina zaštite povjerljivih podataka
  • izjavu o poznatim ograničenjima izvoza, carinskim propisima i bilo kojim drugim relevantnim odredbama
  • informacije o prikupljanju i obradi osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR)

Dodatna dubinska analiza za trgovce koji posluju u okruženju bez prisutnosti kartice (card-not-present trgovci):

Trgovci koji posluju u okruženju bez prisutnosti kartice (card-not-present trgovci), uključujući MO/TO i trgovce s ponavljajućom naplatom, moraju proći dodatnu dubinsku analizu. Prije odobrenja trgovca svi URL-ovi web stranica i/ili aplikacije mobilnih uređaja moraju se prikupiti i provjeriti s dostupnim izvorima (indeksiranje weba, vanjske informacije itd.).


 

Proces ugovaranja 

Potrebna dokumentacija

Popis potrebne dokumentacije pripremit će Vam naše prodajno osoblje.

Kontakt Providera

Prije potpisa Ugovora, trebate odabrati i ugovoriti jednog od Payment Service Providera s kojima Nexi Croatia ima suradnju za pružatelja usluge Payment gatewaya.

1) potpuno ispunjen Upitnik za poslovnog subjekta

2) preslika identifikacijske isprave obrtnika

Lista pružatelja usluga (Pružatelj, Kontakt):

  • Corvus Pay (Corvus Pay d.o.o.) - info@corvuspay.com; sales@corvuspay.com
  • ePay (Globaldizajn d.o.o.) - info@globaldizajn.hr
  • mCheckout (mStart plus d.o.o.) - mstart@mstart.hr
  • Sistrum d.o.o. - Moja Trgovina (Sistrum d.o.o.) - paymaster@moja-trgovina.net
  • PayWay (Hrvatski telekom d.d.) -payway.baza@t.ht.hr
  • WebPay (MonriPayments d.o.o.) -prodaja@monri.com

③ Potpis ugovora s Nexi Croatia

Proces potpisivanja ugovora o prihvatu platnih transakcija na temelju kartica od strane Nexi Croatia započinje u trenutku kada provider (IPGP) kojeg je trgovac izabrao pošalje u Nexi Croatia link na testnu stranicu web shopa s pripadajućim podacima.

Nexi Croatia zatim provjerava jesu li svi neophodni sadržaji navedeni na stranici te se pristupa potpisivanju Ugovora.

Po potpisanom Ugovoru, Ugovor se unosi u poslovni sustav Nexi Croatia i odabranom se provideru (IPGP) trgovca šalju parametri za aktivaciju webshopa.