In store payments acceptance solutions

Ugovaranje prihvaćanja kartica u e-trgovini

Rješenja za online prodaju

Ugovaranjem prihvata kartičnog plaćanja s Nexi Croatia Vašim kupcima omogućujete:
  • Jednokratno plaćanje kreditnim i debitnim karticama svih velikih platnih sustava (Visa, MasterCard, Maestro, American Express)
  • Mogućnost beskamatnog obročnog plaćanja u 2-36 obroka za sve Premium Visa kartice PBZ Carda d.o.o. i sve Visa Inspire kartice Privredne banke Zagreb d.d.
  • Potpunu sigurnost kupnje u vašoj trgovini

Mi Vam omogućujemo:

  • Poslovna izvješća o transakcijama i uplatama putem besplatne online Business Account usluge
  • Mogućnost kompenzacije troška poslovnih kartica PBZ Carda iz prometa prodajnog mjesta
Soluzioni e-commerce

 

Sigurnost 

3D Secure program

3D SECURE PROGRAM

Mastercard Check ID

MASTERCARD CHECK ID

Visa Secure

VISA SECURE


 

Preduvjeti suradnje 

Za internet prodajno mjesto potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:

  • biti pravna osoba, trgovačko društvo ili fizička osoba (obrt) registriran za djelatnost koju obavlja u RH
  • imati aktivne internet stranice (webshop) preko koji će vršiti online prihvat kreditnih kartica
  • sigurnosne značajke na web shopu (min TLS 1.1 ili 1.2 enkripcija plus sigurnosni certifikat, podrška i logotipi 3D Secure: MC Check ID, Visa Secure)

Internet prodajno mjesto na stranicama svog internetskog prodajnog mjesta (webshopa) mora imati osigurane sljedeće podatke kao ovlašteno internet prodajno mjesto Nexi Croatia:

  • točan opis ponuđenih roba i usluga, cijenu i valutu transakcije
  • podatke o Društvu i podatke o načinu kontakta namijenjene korisnicima koji žele dodatne obavijesti ili za slučaj reklamacije (naziv Društva, adresu, broj telefona i e-mail adresu)
  • uvjete otkaza narudžbe ili rezervacije
  • uvjete reklamacija - plaćanja, naknade, povrat novaca i/ili robe
  • opis načina dostave, rokova i troškova dostave
  • opis načina zaštite povjerljivih podataka
  • izjavu o poznatim ograničenjima izvoza, carinskim propisima i bilo kojim drugim relevantnim odredbama
  • informacije o prikupljanju i obradi osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR)

Dodatna dubinska analiza za trgovce koji posluju u okruženju bez prisutnosti kartice (card-not-present Trgovci):

Trgovci koji posluju u okruženju bez prisutnosti kartice (card-not-present Trgovci), uključujući MO/TO i trgovce s ponavljajućom naplatom, moraju proći dodatnu dubinsku analizu. Prije odobrenja trgovca svi URL-ovi web stranica i/ili aplikacije mobilnih uređaja moraju se prikupiti i provjeriti s dostupnim izvorima (indeksiranje weba, vanjske informacije itd.).


 

Proces ugovaranja 

Potrebna dokumentacija

Popis potrebne dokumentacije pripremit će Vam naše prodajno osoblje.

Kontakt Providera

Prije potpisa Ugovora, trebate odabrati i ugovoriti jednog od Payment Service Providera s kojima Nexi Croatia ima suradnju za pružatelja usluge Payment gatewaya.

1) potpuno ispunjen Upitnik za poslovnog subjekta

2) preslika identifikacijske isprave obrtnika

Lista pružatelja usluga (Pružatelj, Kontakt):

  • Corvus Pay (Corvus Pay d.o.o.) - info@corvuspay.com; sales@corvuspay.com
  • ePay (Globaldizajn d.o.o.) - info@globaldizajn.hr
  • mCheckout (mStart plus d.o.o.) - mstart@mstart.hr
  • Sistrum d.o.o. - Moja Trgovina (Sistrum d.o.o.) - paymaster@moja-trgovina.net
  • PayWay (Hrvatski telekom d.d.) -payway.baza@t.ht.hr
  • WebPay (MonriPayments d.o.o.) -prodaja@monri.com

③ Potpis ugovora s Nexi Croatia

Proces potpisivanja ugovora o prihvatu platnih transakcija na temelju kartica od strane Nexi Croatia započinje u trenutku kada provider (IPGP) kojeg je trgovac izabrao pošalje u Nexi Croatia link na testnu stranicu web shopa s pripadajućim podacima.

Nexi Croatia zatim provjerava jesu li svi neophodni sadržaji navedeni na stranici te se pristupa potpisivanju Ugovora.

Po potpisanom Ugovoru, Ugovor se unosi u poslovni sustav Nexi Croatia i odabranom se provideru (IPGP) trgovca šalju parametri za aktivaciju webshopa.