Hero test

Kontakti

Nexi Croatia kontakti

Nexi Croatia d.o.o. za kartično poslovanjeSlavonska avenija 1A,

10000 Zagreb,

Republika Hrvatska

Kontakti za banke i financijske institucije: 

E-mail: sales_and_kam.cee@nexigroup.com

 

Kontakti za trgovce:

Vaš upit, primjedbu ili komentar u svezi proizvoda i usluga po Ugovoru o prihvaćanju kartica možete uputiti i na navedene kontakte: 

 

Podrška prodajnim mjestima: 

Tel.: 01/61 24 277 

E-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com 

 

Podrška u knjiženju i obradi transakcija: 

Tel.: 01/61 24 433 

E-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com 
  

RJEŠAVANJE UPITA/PRIGOVORA 

Vaši upiti i prigovori, neovisno o stupnju osjetljivosti i složenosti, visokog su prioriteta i riješit ćemo ih u najkraćem mogućem roku i očitovati se o statusu rješavanja najkasnije u roku od 10 dana od dana zaprimanja prigovora vezanih za usluge platnog prometa. U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, pridržavamo pravo tražiti njegovu nadopunu. Ako u navedenim rokovima nismo u mogućnosti dati konačan odgovor na Vaš prigovor iz razloga koji su izvan naše kontrole, u istim rokovima dostavit ćemo Vam privremeni odgovor u kojemu se navode razlozi prolongacije našeg odgovora i rok do kojega možete očekivati konačan odgovor, a koji u slučaju prigovora vezanih za platne usluge neće biti duži od 35 dana. 

Neovisno o našem odgovoru/obrazloženju, možete podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb, mirenje@hgk.hr kao i podnijeti pritužbu Hrvatskoj narodnoj banci. 

Kontakti Nexi grupe

Sjedište Nexi grupe
Milano
nexigroup.com