Nexi Croatia kontakti
Nexi Croatia d.o.o. za kartično poslovanjeSlavonska avenija 1A,
10000 Zagreb,
Republika Hrvatska
Kontakti za banke i financijske institucije:
E-mail: sales_and_kam.cee@nexigroup.com
Kontakti za trgovce:
Vaš upit, primjedbu ili komentar u svezi proizvoda i usluga po Ugovoru o prihvaćanju kartica možete uputiti i na navedene kontakte:
Podrška prodajnim mjestima:
Tel.: 01/61 24 277
E-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com
Podrška u knjiženju i obradi transakcija:
Tel.: 01/61 24 433
E-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com
RJEŠAVANJE UPITA/PRIGOVORA
Vaši upiti i prigovori, neovisno o stupnju osjetljivosti i složenosti, visokog su prioriteta i riješit ćemo ih u najkraćem mogućem roku i očitovati se o statusu rješavanja najkasnije u roku od 10 dana od dana zaprimanja prigovora vezanih za usluge platnog prometa. U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, pridržavamo pravo tražiti njegovu nadopunu. Ako u navedenim rokovima nismo u mogućnosti dati konačan odgovor na Vaš prigovor iz razloga koji su izvan naše kontrole, u istim rokovima dostavit ćemo Vam privremeni odgovor u kojemu se navode razlozi prolongacije našeg odgovora i rok do kojega možete očekivati konačan odgovor, a koji u slučaju prigovora vezanih za platne usluge neće biti duži od 35 dana.
Neovisno o našem odgovoru/obrazloženju, možete podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb, mirenje@hgk.hr kao i podnijeti pritužbu Hrvatskoj narodnoj banci.